2012. február 13., hétfő

Az első gombékszerem

A fotó alapján még nem igazán lehet ékszernek nevezni,de holnap ha sikerül egy normális fotót késziteni róla akkor hozok a nyakláncról is.


Nagyon régóta szeretnék egy gomb ékszert,de nem igazán jutottam el ez idáig a megvalositásig,mert nincs felszerelésem hozá.Aztán eszembe jutott,hogy nálunk fele nagy divat volt a 90-es években az,hogy amikor a kabátot varrták aból az anyagból készitettek hozá gombot is.Megkérdeztem édesanyámat,hogy ők hogy készitették és elmondta,hogy körbe varták az anyagot fércöltéssel majd bele tették a gombot és össze huzták.Ez is igy készült.

A rózsát pedig egy 1 cm széles fehér szalagból türögettem,amit elözöleg gyümölcs teával festettem majd rá vartam a gombra.Elég pipiza munka volt,de megérte.Szerintem nem ez lesz az utolsó.

Tudom,hogy nem ez a legszebb és,hogy sokan szebbeket készitenek gomb behuzóval ,de én nagyon büszke vagyok rá.Ma már büszkén viseltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése